Vándorlás egy Border-rel az OKT mentén

60.nap: Mihályfa— Szajki—tavak

Egy árva lélek se, majd “tömeg”....

2021. szeptember 12. - Csiga17

Tegnap este a kollégáktól kapott babgulyás, valamit konzerv sárgaborsófőzelék a vacsora.9 körül fekvés, óracsörgés előtt ébredek, addig meg se mozdultunk.Készülünk, 7:10—kor indulás.Aszfalton nekiindulunk, jó sokat megyünk, majd be a mezőre, nyíl egyenes 4 km emelkedő néllkül, valami pazar.Olyan…

59.nap: Sümeg—Mihályfa

Az emberi segítőkészség, végre határtalan játék...

Tegnap este annyi vendég volt az étteremben, több, mint fél órát vártam arra, hogy megmelegitsék a kajám.Sebaj, nagyon hálás vagyok, Herceg addig pihen a szobában.Vacsi, fekvés, nem tudok nyitott ablaknál aludni, mert nagy a nyüzsgés a sétálóutcában.Meleg van nagyon, takaró nélkül vagyok, nagy…

58.nap: Rezi—Sümeg

Hivatalosan is elhagyjuk a Balaton—Felvidéket, már megint a szállás...

Tegnap este csak tíz körül sikerült megszabadulni a sráctól (be volt szívva, nem is kicsit), lefekszünk, sokat forgolódom (valószínűleg az otthoni koszt miatti jóllakottság az oka), hatkor ébresztő, nagy nehezen magamhoz térek, nem engedem hemperegni Hercit, nehogy megint tiszta bogáncs legyen.Egy…

57.nap: Rezi, pihenőnap.

Látogatás, a három Border Collie...

Ma reggel nyolc előtt ébredek, éjjel fel se keltem.Bubu nagyon türelmes volt, nem ébresztett.Nagyon nehezen térek magamhoz, a tulaj megkinál kávéval, elfogadom.Végre sikerül (magamhoz térnem), el kellene kezdeni a napi dolgokat, Bubu megjelenik a frizbivel.Hatalmas játék, majd visszajön , tiszta…

56.nap: Gyenesdiás—Rezi

Elhagyjuk a Balatont, megcsúszás...

A tegnap este már csak így ment el, lazulunk.Fekvés valamikor (nem is néztem az órát), majd reggelig alvás.Óra előtt ébredek (7:10), kényelmes készülés, indulás, meglátogatjuk a kollégáimat.Beszélgetünk, majd kapunk egy HATALMAS ADAG ellátmányt.Nagyon jól esik, súlya is van, valahogy csak…

55.nap: Tapolca— Gyenesdiás

Megszűnik az idő...

Kora este még megjelent egy 4 tagú brigád, ők is itt lesznek elszállásolva, beszélgetünk, elmegy az idő, majd fürdés, vacsi, fekvés.3/4—ed 7—re állítom az ébresztőt, éjjel fel se ébredek, egész jól kipihenem magam, óracsörgés előtt fenn vagyok.A munkások már elmentek, ketten vagyunk…

54.nap: Pihinap Tapolcán

A be nem tervezett pihenőnap...

Tegnap este úgy gondoltam, nagyon éhes vagyok, a pizza mellé rendeltem egy gyrost is, egy óra múlva ki is hozta a futár.Addig Herceg kapott vacsorát, majd elmentem fürdeni, hogy kaja után már csak le kelljen feküdnöm.Nagyon fáradtak, kimerültek voltunk mind a ketten, korán volt “villanyoltás”,…