Vándorlás egy Border-rel az OKT mentén

25.nap: Sámsonháza—Felsőtold

A gyönyörű Cserhát és az első, ja nem, a második negatív élmény...

2021. augusztus 08. - Csiga17

Tegnap este időben lefeküdtünk és mivel Bubu nem volt “esti sétán” (szét volt esve) fél 3—kor felkeltett, hogy szükséges lenne kimennie.Elintézte dolgát, visszafeküdtünk, reggel 6:15—kor csörgött az óra.Felébredtünk, reggeli hétkor (Tojásrántotta, sült kolbász, zöldségek), elkészülünk, nyolc előtt…

24.nap: Mátraszenistván—Sámsonháza

A Mátra bércein, hivatalosan is kiérünk a Mátrából...

Tegnap este megettem az utolsó levesem (elszámoltam magam), plusz a közeli étteremben elvitelre vettem sztrapacskát. A boltban vettem szalámit, kiflit, a reggelim is meg lesz.Vacsi után, mindketten nagyon kimerültek voltunk, sikerült FORRÓ vízben fürdenem, ugyanis nagyon fáztam, 9—kor lefekvés.Az…

23.nap: Kékestető—Mátraszentistván

Igazi hullámvasút, de legalább kicsiben...

Tegnap este mindent kiteregettem, teljesen lebontottam a “karácsonyfát”, a cipőmet teletömtem papírral, hogy valami felszívja a vizet reggelig, de tudtam, hogy vizes cipőben kell elindulnom.Mosni nem tudtam, felesleges lett volna, mert esély se látszott arra, hogy reggelig megszáradjon, így az…

22.nap: Sirok—Kékestető

A szakadó eső és önmagam legyőzése...

Tegnap este jól bevacsiztam, korai fekvés, nehéz alvás (jár az agyam a holnapi napon) 5 után nem sokkal magamtól ébredek.Szokásos reggeli rutin, készülünk, reggelizni nem tudok.3/4—ed hétkor indulunk.A szállástól, amíg letértünk az erdőbe, 4,3 km—t mutat az okos, végig aszfalt.Gazos—kőig folyamatos,…

21.nap: Szarvaskő—Sirok

Az őszi erdő és a közösségi élet...

Tegnap este a lakók tárcsáztak, én “buzizom” a laptopot, egyszer csak a nagymama megjelenik egy tányér sült hússal, megvendégeltek. Nagyon jólesett a gesztus, a hús is finom volt, így a smack leves és konzerv kaja elmaradt.Későn kerültünk ágyba Bubuval, ezért reggel azt hittem, nehéz lesz a…

20.nap: Bélapátfalva—Szarvaskő

A “nem megvalósult” logisztika és a “harci ideg”...

Tegnap este hamburgert rendeltem és végre ehettem palacsintát is. (Már hetek óta erre vágytam)A szobám a lebontott “karácsonyfától” és a száradó cuccoktól úgy nézett ki, mint ahol egy tornádó söpört végig, de úgy voltam vele, majd ma délután elpakolok, mert csak egy laza séta (kb. 10 km) vár…

19.nap: 3. Pihenőnap (Bélapátfalva—Telekessy Vendégház)

Térerő és internet “vadászat”...

Este még a szakadó esőben befutott egy késői túrázó srác, első kérdése a szállásadó felé, van—e szabad szobája, meg tudna—e szállni éjszakára. Így is lehet, vagy bejön, vagy nem.Nagyon későn kerültünk ágyba, sajnos a fáradtságtól nem sokat tudtam aludni, reggel úgy ébredtem, mint akit…