Vándorlás egy Border-rel az OKT mentén

Vándorlás egy Border-rel az OKT mentén

41.nap: Pihenőnap Gánton

Eseménytelen nap, sok játék Herceggel...

2021. augusztus 24. - Csiga17

Kényelmesen készülődtünk este, BEKAPCSOLTAM A TV—T, (de csak háttérzajnak ment), vacsorázunk, majd fürdés.
Kitalálom, TV—zek még egy kicsit, Bubu már kidőlt, Nekem se kell sok, nemsokára “villanyoltás”.
Nem állítottam be ébresztőt (kelünk, amikor kelünk), fél nyolckor magamtól ébredek, Hercit kiengedem, majd ébredezés.
Reggeli után elsétálok a boltba másnapi reggelit venni, Bubu addig pihen, közben elintézem a szállás kifizetését, majd visszaérve a turistaszállásra, nagyon lassan elkezdtem összerakni a “karácsonyfát”.
Ez után felhívogattam a következő “etap” szállásait, rendben vagyunk.
Közben kimentem az udvarra játszani Herceggel, nagyon jól éreztük magunkat.
Ebéd után (zacskós leves, Fornetti), sziesztázunk, csak sziesztáznánk, ha Őfelsége nem hozná a frizbit.
Sebaj, ráérünk játszani, jól kifárasztom.
Felhivott unokatestvérem, szeretne csatlakozni egy naphoz.
A logisztika, sajna nem jött össze, így ketten megyünk a következő napokban is.
Lazulunk, majd újra játék, utána kb végleges lesz  a hátizsák.
Pihi után szintén frizbizés, telik a nap.
Lassan fürdök, vacsorázok, reggel is ráérünk, ugyanis a holnapi táv csak 15 km.

A bejegyzés trackback címe:

https://okt-herceggel.blog.hu/api/trackback/id/tr9216669378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása